XII Konferencja Studenci Studentom – Wykładowcy Studentom
Wysłane przez Michał Pietrzyk w śr., 06/15/2016 - 11:41
Body:
W sobotę 21 maja 2016 r. odbyła się 12. już edycja Konferencji Studenci Studentom, Wykładowcy Studentom.
Jej celem była prezentacja wybranych aspektów prac dyplomowych oraz realizowanych w związku z nimi badań.
Studenci kierunków Administracja i Zarządzanie mieli możliwość 10 minutowej prezentacji najciekawszych aspektów swoich prac dyplomowych:
- Angelika Bilińska - Analiza płynności finansowej jako wyznacznik kondycji finansowej na przykładzie badanego przedsiębiorstwa
- Agnieszka Brygier-Sosnowska - Sektor klientów indywidualnych w bankowości polskiej w Banku Milenium i jego konkurencji
- Agnieszka Psiuk - Obieg dokumentów materiałowo-finansowych w sieciach handlowych na przykładzie badanej firmy
- Bogumiła Jankowska - Wykorzystanie sprawozdań do oceny sytuacji finansowej Groclin S.A. – lata 2011 – 2015
- Beata Nowacka - Analiza i ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa na przykładzie badanej firmy
- Hanna Mazur - Zarządzanie obsługą klienta w Auchan Komorniki Sp. z o.o.
- Ilona Jankowiak - Rozliczenie przedsiębiorstwa ogólnobudowlanego w oparciu o podatkową księgę przychodów i rozchodów
- Katarzyna Zybała - Analiza i ocena finansowa badanej spółki
- Maria Majer - Standardy obsługi klienta w Urzędach w administracji publicznej
- Magdalena Wieczyńska - Zarządzanie opieką klienta w Domu Pomocy społecznej
- Marzena Ziętkiewicz - Analiza przychodów i kosztów na przykładzie Monari Trade za lata 2010 – 2014
- Sandra Bilińska - Analiza płynności finansowej jako wyznacznik kondycji finansowej na przykładzie badanego przedsiębiorstwa
- Sylwia Narożna - Analiza i ocena funkcjonowania stowarzyszenia prowadzącego działalność gospodarczą na przykładzie badanego stowarzyszenia
Gratulujemy bardzo ciekawych prezentacji. Z roku na rok poziom wystąpień jest zauważalnie coraz wyższy! Dziękujemy wszystkim zaangażowanym studentom i zachęcamy do dzielenia się zdobytą wiedzą przy kolejnych edycjach konferencji!
Obraz: