Lean Management pod patronatem merytorycznym Kaizen Institute - Wykładowcy
|
Adam Baśkiewicz Absolwent Politechniki Poznańskiej Wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania. W branży FMCG od przeszło 20 lat. Karierę zawodową zaczynał w firmie Fabryka Kosmetyków Pollena-Lechia S.A. W latach 1998-2008 w firmie Beiersdorf-Lechia S.A. zajmował się m.in., planowaniem kosztów remontów i części zamiennych w Dziale Utrzymania Ruchu, następnie jako Proces Technology Leader zarządzał procesem pakowania i projektami inwestycyjnymi związanymi z wprowadzaniem nowych wyrobów na liniach produkcyjnych.
Od roku 2009 zajmując stanowisko Menagera Operacyjnego w Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o. producenta między innymi kosmetyków NIVEA i Eucerin rozpoczął wdrażanie systemu TPM jako pierwszy zakład w koncernie Beiersdorf AG. W 2012 został Dyrektorem Zakładu w Obornikach Wielkopolskich i był również odpowiedzialny za wdrożenie Lean Manufacturing w Grupie CEDC, produkującej m.in. takie marki jak Bols, Soplica, Absolwent i Żubrówka.
W 2014 roku rozpoczął pracę jako Lean Manufacturing Manager w firmie Wrigley Poland i był odpowiedzialny za koordynację procesu lean w fabryce w Poznaniu oraz trenerem „Problem solving” i „FMOS – Factory Mars Operations System” - MARS University w Europie. Swoje doświadczenie w zakresie lean manufacturing zdobywał w Stanach Zjednoczonych i Europie współpracując i szkoląc się w firmach Solving Efeso, Coriolis Limited. Obecnie Dyrektor Generalny Grupy Foliarex sp. z o.o. i właściciel firmy AB Lean Concept.
Konsultant, trener i wykładowca z zakresu Lean współpracujący z Katedrą Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Politechnice Poznańskiej. Pracował jako konsultant i trener dla kilkunastu zakładów, m. in. : Grupa Azoty, Primavera, VW, Stora Enso Poland S.A., Doellken, NGK Ceramics, TRW, Donako, LEK S.A., INEA. Autor wielu arykółów o tematyce Lean w takich czasopismach jak: „Production Manager", „Służba Utrzymania Ruchu”, „KAIZEN”. |
|
|
|
Agnieszka Baśkiewicz Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego Wydziału Zarzadzania i Ekonomiki Usług. Wykwalifikowany Specjalista ds. Obsługi Klienta. Swoje 15 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta zdobywała min w Grupie CSV dostawcy kompleksowych technologii lakierniczych i produktów wiodących marek jak RM BASF, Glasurit, GOLD CAR a także niezawodnego partnera warsztatów lakierniczych w Polsce; w Grupie Saint-Gobain znanej m.in. z marek takich jak Isover, Weber, Glassolutions; w GlaxoSmithKline brytyjskim koncernie farmaceutycznym. Wiedzę z zakresu profesjonalnej obsługi klienta zdobywała na szkoleniach organizowanych przez Uniwersytet Saint-Gobain.
W ostatnich latach uczestniczyła w rozwoju Działu Obsługi Klienta w GSK będąc liderem projektów dotyczących wdrożenia narzędzi Lean takich jak: KPI, Visual Management, Comm Cell. Współtwórca warsztatów Customer Engagement w GSK, czyli ciągłego doskonalenia w Obsłudze Klienta. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu Standardów profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, Sprzedaży w obsłudze klienta, Efektywnej pracy w zespole. |
|
|
|
Dominik Czerwiński
Absolwent Politechniki Gdańskiej na Wydziale Elektrycznym, Kierunku Automatyka i Robotyka (1995 – 2000). Absolwent studiów podyplomowych w Akademii Leana Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie (2010).
Obecnie w DB Schenker odpowiedzialny za budowę oraz rozwój dojrzałości kultury LEAN w polskiej organizacji DB Schenker (Biznes Logistyki Transportu Kołowego, Lotniczego, Oceanicznego oraz Logistyki Kontraktowej). Członek Grupy Kierowniczej Biura Zarządu.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych koncernach z branży FMCG:
Od początku swojej przygody z biznesem, mocno związany z Produkcją i Łańcuchem Dostaw, dziś coraz bardziej rozumianym jako Strumień Dodawania Wartości, jak również procesami Doskonałości Operacyjnej w przedsiębiorstwach. Od 2000 roku związany z budowaniem kultury LEAN, od 2016 roku certyfikowany LEAN Coach przez Cardiff University na poziomie strategicznym, taktycznym i operacyjnym.
Certyfikowany międzynarodowy Trener LEAN w Mars w obszarach:
Prelegent międzynarodowych konferencji LEAN organizowanych przez LEAN Enterprise Institue Polska oraz krajowych TRIO Conferences.
Prywatnie, mąż, ojciec trójki dzieci, zafascynowany rozwojem osobistym, zgłębiający tajniki duchowości. |
|
|
Jan M. Janiszewski
Ekspert w zakresie wdrożeń koncepcji lean management w podmiotach leczniczych. Autor licznych artykułów i opracowań z zakresu kaizen, lean management, zarządzania jakością oraz międzynarodowych stosunków gospodarczych. Doświadczenie zdobywał realizując projekty z zakresu optymalizacji w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Ma na swoim koncie m. in. projekty doskonalące biznes zrealizowane w branży farmaceutycznej i sektorze ochrony zdrowia w Polsce. Współtworzył Inkubator wymiany wiedzy medycznej i zarządzał projektem rozbudowy szpitala w Tanzanii w latach 2015 – 2016. W latach 2015 – 2018 Odbył wizyty studyjne do japońskich zakładów produkcyjnych i podmiotów leczniczych, aby lepiej zrozumieć koncepcję ciągłego doskonalenia i kulturę rozwiązywania problemów. Organizator konferencji, wizyt benchmarkingowych w kraju i za granicą (Niemcy, Czechy, Włochy, Holandia, Wielka Brytania, Japonia) i szkoleń z zakresu lean management. Doktorant w Zakładzie Zarządzania Innowacjami w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH. Swoje zainteresowania naukowe koncentruje wokół innowacji, lean healthcare, zarządzania w ochronie zdrowia. Kierownik projektu badawczego „Możliwość wykorzystania koncepcji lean management w jednostkach opieki zdrowotnej na przykładzie szpitali w Polsce”. Ukończył kurs OPEX Six Sigma Green Belt. Członek Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją oraz Stowarzyszenia Lean Management Polska (komisja rewizyjna). |
|
|
|
Dr Marek Krasiński Człowiek, który wierzy w ideę lean i kaizen. W praktyce prowadzi badania związane z wdrożeniem lean management dostosowanego do specyfiki polskiej kultury. Autor książki na temat kulturowych uwarunkowań wykorzystania koncepcji, metod i narzędzi lean management. Trener i konsultant. Jest także wykładowcą w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Posiada certyfikaty PDCA Group Lean Trainer, OpEx Six Sigma Green Belt, Prince2 Foundation. Współzałożyciel Stowarzyszenia Lean Management Polska, Kierownik Menedżerskich Studiów Podyplomowych Lean Management, Lean Services, Six Sigma, Transformacja Lean Six Sigma, Master of Lean Management, Zarządzanie dla Inżynierów. Zapraszany prelegent na konferencje w Polsce, Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Japonii. Prywatnie miłośnik japońskich samochodów, azjatyckiej kuchni i tybetańskich lwiątek.
|
|
|
|
|
Lidia Krużycka
Specjalizuje się w narzędziach Lean Management oraz rozwijaniu kompetencji przywódczych tj.:
Wszystkie działania realizuje w oparciu o własne doświadczenia jak i inspiracje do samodzielnego i zespołowego poszukiwania rozwiązań sprawiając, że po zakończeniu szkolenia/projektu patrzenie uczestników na otaczającą ich codzienność jest pełne zapału, pozytywnego myślenia, wiary we własne umiejętności i otwartości na nowe możliwości.
Doświadczenie zawodowe:
Wykształcenie:
|
|
|
|
Grzegorz Pętal Konsultant Kaizen
Doświadczenie zawodowe:
Obszary specjalizacji :
Edukacja i dodatkowa aktywność:
|
|
|
|
Łukasz Rogatka Konsultant Kaizen
Doświadczenie zawodowe:
Obszary specjalizacji :
Edukacja i dodatkowa aktywność:
|
|