Agnieszka Baśkiewicz

 

Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego Wydziału Zarzadzania i Ekonomiki Usług. Wykwalifikowany Specjalista ds. Obsługi Klienta. Swoje 15 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta, przygotowywania strategii marketingowych i zarządzania zasobami ludzkimi zdobywała m.in. w Grupie CSV dostawcy kompleksowych technologii lakierniczych i produktów wiodących marek jak RM BASF, Glasurit, GOLD CAR a także niezawodnego partnera warsztatów lakierniczych w Polsce; w Grupie Saint-Gobain znanej m.in. z marek takich jak Isover, Weber, Glassolutions; w GlaxoSmithKline brytyjskim koncernie farmaceutycznym.

Wiedzę z zakresu profesjonalnej obsługi klienta zdobywała na szkoleniach organizowanych przez Uniwersytet Saint-Gobain. W ostatnich latach uczestniczyła w rozwoju Działu Obsługi Klienta w GSK będąc liderem projektów dotyczących wdrożenia narzędzi Lean takich jak: KPI, Visual Management, Comm Cell. Współtwórca warsztatów Customer Engagement w GSK, czyli zarządzanie systemami ciągłego doskonalenia i optymalizacji procesów w Dziale Obsługi Klienta.

Jest trenerem wspierającym zespół obsługi klienta w kwestiach dot. technik sprzedaży, standardów profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, pracy zespołowej, asertywnej komunikacji w zespole pracowniczym, negocjacji i mediacji i zarządzania zasobami ludzkimi, w tym systemy motywowania i opieka nad stażystami i wdrażanie nowych pracowników.

 

Najlepszy Cyfrowy Wykładowca 2019/2020