Absolutorium

Data: 
2022-07-10 15:00:00

Szanowni Studenci i Studentki,

tegoroczne zakończenie studiów, odbędzie się w dniu 10 lipca (niedziela) o godz. 15.00Centrum Naukowo-Dydaktycznym UMP w Poznaniu, przy ul. Przybyszewskiego 37a.

 

Biorąc pod uwagę zakazy i obostrzenia,  które miały miejsce przez ostatnie 2 lata nie możemy zagwarantować tym,  którzy się zastanawiają, że taka sama uroczystość  będzie mogła się odbyć za rok, czy dwa. Wiemy, że w  tym roku możemy to zrobić bez ograniczeń, co oznacza też, że w ramach podstawowej opłaty każdy student/studentka może zaprosić na uroczystość 3 osoby dorosłe (dziecko, które będzie na kolanach dorosłego, nie potrzebuje zaproszenia). Jeżeli ktoś chce zaprosić więcej osób, to jest to możliwe po dokonaniu opłaty 15 zł za osobę, przy czym dodatkowych gości każdy studentka/studentka może zaprosić maksymalnie troje. Zaproszenia dla gości zostaną wysłane listownie w dniu 30 maja.

 

Za przygotowanie oraz organizację uroczystości odpowiada Pani Aneta Kaczmarek. Wszystkie pytania dotyczące uroczystości prosimy kierować do niej:

tel. 608 322 823, e-mail: absolutorium_k@wp.pl

 

JAK SIĘ ZAPISAĆ NA UROCZYSTOŚĆ?

 

Potwierdzeniem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty na konto absolutoryjne.

Koszt całej uroczystości to 235 zł.

 

KONTO DO WPŁATY NA ABSOLUTORIUM

78 1050 1520 1000 0023 1754 2435

 

ORFEUSZ Aneta Kaczmarek

Ul. Gombrowicza  4e/6

60-461 Poznań

 

W tytule przelewu proszę wpisać: ZALICZKA na ABSOLUTORIUM WSZIB, PODAĆ IMIĘ I NAZWISKO STUDENTA WPŁACAJĄCEGO ORAZ DOKŁADNY ADRES i nr telefonu do kontaktu dla organizatora. PRZELEW MOŻNA ZROBIĆ DO 30 MAJA

(słowo ZALICZKA ma związek z polskim ładem i rozliczaniem kosztów w czasie późniejszym od wpłaty).

 

Składowe kosztu: biret na własność z logo, toga i szal wypożyczenie, pamiątkowy dyplom absolutoryjny, wynajem auli, obsługa techniczna sali, chór, kwiaty, zaproszenia, obsługa organizacyjna.

 

Ostatni czas nam pokazał, że musimy nauczyć się żyć chwilą i niczego nie odkładać. Dlatego serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w tej niezapomnianej uroczystości!