Konkurs Rektora i Kanclerza na najlepszą pracę dyplomową
Data:
2024-07-02 12:00:00
Zapraszamy do zgłaszania prac dyplomowych (licencjackich i magisterskich) w Konkursie Rektora i Kanclerza!
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Celem Konkursu jest propagowanie nowatorskich i oryginalnych rozwiązań związanych z realizowanymi w Uczelni kierunkami studiów.
- Konkurs obejmuje zgłoszone prace dyplomowe w formie pracy pisemnej (licencjackie albo magisterskie) oraz prace dyplomowe w formie pracy projektowej (licencjackie albo magisterskie) złożone i obronione w danym roku akademickim przez Studentów Wyższej Szkoły Zarządzania i Psychologii w Poznaniu.
ZGŁASZANIE PRAC DYPLOMOWYCH
- Prace do konkursu zgłaszają mentorzy, promotorzy, recenzenci i dyplomanci prac dyplomowych w terminie do wtorku 2 lipca 2024 roku.
- Prace zgłaszane są do Komisji za pośrednictwem dziekana odpowiadającego za formalną stronę zgłoszenia.
- Zgłoszenie w formie pisemnej musi być poparte uzasadnieniem wyboru danej pracy
(formularz zgłoszeniowy w załączeniu). - Do Konkursu można zgłaszać prace studentów, którzy :
- otrzymali oceny co najmniej dobry plus z obrony pracy dyplomowej;
- złożyli egzamin dyplomowy w pierwszym terminie w roku akademickim, tj. w roku akademickim 2023/2024 do 2 lipca 2024 roku.
PRZEBIEG KONKURSU
- Konkurs przebiega w 2 etapach:
- pierwszy etap Konkursu – wyłonienie poprzez powołaną Komisję prac do nagród głównych oraz wyróżnień – etap kończy się 3 lipca 2024 roku,
- drugi etap – wyłonienie po jednym laureacie dla prowadzonych w Uczelni kierunków, tj.: dla zarządzania i administracji oraz wskazanie prac wyróżnionych - etap kończy się 4 lipca 2023 roku.
- W etapie drugim w podejmowaniu decyzji uczestniczy Rektor i Kanclerz.
- Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 5 lipca 2023 roku na stronie internetowej Uczelni.
- Wręczenie nagród i wyróżnień odbędzie się w Uczelni w wyznaczonym terminie.
KOMISJA KONKURSOWA
- W I etapie Konkursu dziekan Uczelni powołuje spośród nauczycieli akademickich lub innych osób prowadzących zajęcia w Uczelni trzyosobową Komisję Konkursową. Spośród swych członków Komisja wyznacza przewodniczącego.
- W II etapie Konkursu rektor powołuje trzyosobową Komisję spośród nauczycieli akademickich lub innych osób prowadzących zajęcia w Uczelni. Spośród swych członków Komisja wyznacza przewodniczącego.
- Komisje konkursowe etapu I oraz etapu II sporządzają protokoły według załączonych formularzy.
- Dokumentacja przebiegu Konkursu jest przechowywana w Rektoracie.
NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
- Nagrody główne i wyróżnienia zostaną przyznane w następujący sposób:
- nagroda główna – dla maksymalnie dwóch prac tradycyjnych i dwóch projektów na odpowiednim kierunku studiów, tj.: maksymalnie cztery nagrody na kierunku zarządzanie i maksymalnie cztery nagrody na kierunku administracja;
- wyróżnienia – dla prac dyplomowych z każdego z kierunków studiów
- Nagrodami ufundowanymi przez Kanclerza Uczelni są:
- nagrody główne dla zwycięzców Konkursu, tj.:
- w przypadku pracy tradycyjnej - nagrody pieniężne w wysokości 400 zł brutto, a w przypadku zespołu projektowego w wysokości 250 zł brutto dla każdego uczestnika zwycięskiego projektu,
- dyplomy
- wyróżnienia, tj.
- nagrody rzeczowe ufundowane dla wyróżnionych prac dyplomowych,
- dyplomy.
- nagrody główne dla zwycięzców Konkursu, tj.:
- Zastrzega się, że Komisje Konkursowe mogą nie przyznać nagród głównych lub wyróżnień, lub dokonać innego podziału nagród.