Biuletyn Informacji Publicznej

  1. Statut Uczelni
  2. Władze Uczelni
  3. Strategia Uczelni
  4. Podstawa prawna działania
  5. Ocena programowa kierunku administracja - 02.09.2021
  6. Ocena programowa kierunku zarządzanie - 17.11.2022
  7. Opinia PKA - utworzenia kierunku psychologia
  8. Pozwolenie MEiN na utworzenie jednolitych studiów magisterskich o profilu praktycznym na kierunku psychologia
  9. Raport samooceny dla kierunku administracja - 2021
  10. Raport samooceny dla kierunku zarządzanie - 2022
  11. Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2019)
  12. Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2020)
  13. Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2021)
  14. Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2022)
  15. Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2023)
  16. Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2024)
  17. Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2020/2021
  18. Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2020/2021
  19. Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2021/2022
  20. Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2021/2022
  21. Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2022/2023
  22. Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2022/2023
  23. Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2023/2024
  24. Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2023/2024
  25. Program studiów dla kierunku Psychologia r.a. 2023/2024
  26. Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2024/2025
  27. Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2024/2025
  28. Program studiów dla kierunku Psychologia r.a. 2024/2025
  29. Wzorzec dyplomu ukończenia studiów (obowiązuje od 1.10.2021)
  30. Wzorzec dyplomu ukończenia studiów (obowiązuje od 01.07.2024)
  31. Regulamin studiów podyplomowych (obowiązuje od 01.10.2019)
  32. Regulamin studiów podyplomowych (obowiązuje od 01.10.2020)
  33. Regulamin studiów podyplomowych (obowiązuje od 01.09.2023)
  34. Regulamin zarządzania prawami autorskimi, prawami pokrewnymi i prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji
  35. Regulamin korzystania z infrastruktury badawczej
  36. Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2020/2021
  37. Regulamin świadczeń dla studentów na r.a 2021/2022
  38. Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2022/2023
  39. Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2023/2024
  40. Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2024/2025
  41. Zasady rekrutacji - r.a. 2022/2023
  42. Zasady rekrutacji - r.a. 2023/2024
  43. Zasady rekrutacji - r.a. 2024/2025
  44. Zasady rekrutacji - r.a. 2025/2026
  45. Zarządzenie 2/2021 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 14.04.2021 w sprawie wysokości czesnego
  46. Zarządzenie 2/2022 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 28.04.2022 w sprawie wysokości czesnego
  47. Zarządzenie 1/2023 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 27.04.2023 w sprawie wysokości czesnego
  48. Zarządzenie 2/2024 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 16.04.2024 w sprawie wysokości czesnego
  49. Zarządzenie 3/2021 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 28.04.2021 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
  50. Zarządzenie 3/2022 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 28.04.2022 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
  51. Zarządzenie 2/2023 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 27.04.2023 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
  52. Zarządzenie 3/2024 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 19.04.2024 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
  53. Regulamin pracy
  54. Regulamin wynagradzania
  55. Regulamin organizacyjny
  56. Zasady postępowania w sytuacjach konfliktowych w WSZiP w Poznaniu (obowiązują od 30.09.2020)
  57. Środki z budżetu państwa
  58. Zasady weryfikacji efektów uczenia się osiągniętych z wykorzystaniem technik i metod kształcenia na odległość w sesji letniej w r.a. 2019/2020
  59. Zasady weryfikacji efektów uczenia się za pomocą technologii informatycznych w roku akademickim 2020/2021
  60. Zarządzenie nr 19/2021 Rektora WSZiP w Poznaniu z 30.09.2021 dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w r.a. 2021/2022
  61. Zarządzenie nr 18/2021 Rektora WSZiP w Poznaniu z 30.09.2021 dotyczące weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się poza siedzibą uczelni przy użyciu metod i technik kształcenia na odległość
  62. Zarządzenie nr 2/2022 Rektora WSZiP w Poznaniu z 18.02.2022 dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze letnim r.a. 2021/2022
  63. Zarządzenie nr 3/2022 Rektora WSZiP w Poznaniu z 01.03.2022 dotyczące weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się poza siedzibą uczelni przy użyciu metod i technik kształcenia na odległość w WSZiP w Poznaniu
  64. Zarządzenia nr 17/2022 Rektora WSZiP w Poznaniu z 08.09.2022 r. dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze zimowym r.a. 2022/2023
  65. Zarządzenie nr 1/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 19.01.2023 dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze letnim r.a. 2022/2023
  66. Zarządzenie nr 11/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 06.06.2023 dotyczące wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w procesie nauczania i weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się w WSZIP w Poznaniu
  67. Zarządzenie nr 12/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 06.06.2023 dotyczące wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w realizacji zajęć i weryfikowaniu osiągnięcia efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze zimowym r.a. 2023/2024
  68. Zarządzenie nr 21/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 06.11.2023 w sprawie zmiany nazwy Uczelni
  69. Zarządzenie nr 1/2/2024 Rektora WSZiP w Poznaniu z 08.02.2024 dotyczące wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w realizacji zajęć i weryfikowaniu osiągnięcia efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze letnim r.a. 2023/2024